Friday, October 14, 2011

2.gun-86.4

Dunku kilomun normalden cok fazla oldugunun farkindaydim,bir gunde geri geldi eski kilo.normalde 85-86 arasi gezdim durdum son 5 aydir.80 lere inip kisa bir sure kaldigimda olmustu.o yuzden bu ani dususe sevinsemde,ayni hizla devam etmek istiyorum.

sabah.
7 zeytin
bir parca beyaz peynir
1/2 yuvarlak ev yapimi kepek ekmegi
salatalik ve domates
canim cay falan icmek istemedi,bende sicak su limonla ictim(ben cok severim)

ara
elma
muz

oglen
6 yk kabak yemegi
3-4 kasik tarhana
salata+1 kasik zeytinyagi
1 dilim ekmek


ara
yagsiz sekersiz sutlu kahve
1 ince dilim ev yapimi cok az yagli+sekerli havuclu kek

ara2
seftali

aksam
yagsiz tavada bir parca balik
salata
1 dilim ekmek
sekersiz turk kahvesi
son ara
meyve-2 adet murdum erigi

Gunde 6 porsiyon meyve var listemde.

Sanki hersey hayatimda kilolarima baglanmis gibi degisik hislerim vardi.mutsuzlugun sebebi kilolar,kilolar gidince hersey yoluna giricek gibi..tam olarak hepsi dogru olmasada bence genel manada dogru.Sizce?cocuklara daha iyi davranmiyormuyuz kilo verip mutlu oldukca?aptalca ve cilginca yiyip moral bozukluguyla ona buna catmiyormuyuz?

Hayat

No comments:

Post a Comment