Tuesday, October 18, 2011

6.gun

sabah arkadaslarla kahvalti

1+1/4 ev yapimi simit(sokak simitiyle kiyaslayinca bir taneye zor yetisir.cok ufaktilar cunku)
3 dilim beyaz peynir
8 siyah zeytin
2 kasik salata-cok yagliydi,rejim yapim derken ,kotu olmayaim diye yemedim)
2 dilim kabak haslama-mikrodalgada pismis,guzeldi ama yine yagi cok geldi uzerine gezdirelen zeytinyagi -yemedim)
2 catal menemen(yagliydi yiyemedim,tabagima almadan catalla ucundan baktim)
sekersiz caylar..

ara
az sekerli turk kahvesi
1 kucuk armut

1/4 aycoregi-gunlerdir bir aycoregi bitmedi,benden baskada yiyen olmayinca bitmiyor:(

oglen
tavuk+bugday ekmegi
domates

ara
nescafe 3 u bir arada+az yagli sutle

aksam
elma-lar,meyveler..(bugun almam gerekli butun karbonidrat ve proteni aldim bence)

bugun duzensiz oldu,sabah dikkat etsemde oglen gereksiz kacti.aksam meyve yiyerek bitirdim o yuzden.
benim dikkat etmem gereken sey,porsiyonlarim.bunun icin mutfak tartisimi alsam acaba?yoksa olculeri olcucek kaplar falanmi bilmiyorum,mesela oglen yedigim tavuk ne kadardi bilmiyorum,dunden kalandi,bir porsiyonmuydu?kac kasikti bilmiyorum.
genelde zaten saglikli seyler yeniyor evde,ama sanirim benim olcu sorunum var ve bunu yenmeliyim.bakalim gunler ne gostercek?

2 comments:

  1. diyet listen yeterli degil canım.
    ücünde protein ve salata az birde aclıkla asla kilo vermez vucut akşam salata ve yogurt yeseydin keşke
    tabi bunlar benim fikrim.ama listeyi görünce dayanamdım atladım:)))))
    kusuruma bakma:(((( sevgilerimle kolay gelsin...:))))

    ReplyDelete
  2. yok haklisin,ama karnimda cok sislik vardi,cok rahatsiz oldum,40 dak.yurudum dun,elmalarin etkisiylemi bilmem sabahda butun karnimi bosalttim,rahatladim.aclik olsun,ac kalayim degildi niyetim.

    ReplyDelete