Sunday, October 16, 2011

5.gun-?85.9

Plan soyle:
(kahvaltiya misafirim var ama)


1.5 haslanmis yumurta
bir parcadan az 2 catal- peynir
5  zeytin
yesillik-zeytinyagli
1/2 yuvarlak ince tavada yufka ekmegi-tam bugday unlu.
tuttum kendimi:)
1 minik yagsiz,bugday unlu pancake
sekersiz caylar..

ara
sekersiz turk kahvesi
meyve

oglen
sebze corbasi
fasulye kavurma
ayran/yogurt?
3/4 yuvarlak ekmek
salata

misafirler 2yi geciyordu ,karnim cok acikti,ama kahvaltidan kalanlara saldirmadim,su ispanigi pisirip yiyemedim,ama sabrimda yoktu onu beklemeye.bir tabak corba salata ve ekmekle gecirdim.sonra kendimi islere verdim..:)

ara
2 isirik aycoregi

aksam
tavada tavuk(1 dilim)
salata
ispanak kavurmasi,yogurtla

ara
oglumun avcunun ici kadar cekirdek.
hergun degilde hafta da bir tartilsam yada iki gun daha iyi olucak,motice icin.sali ve cumalari olabilir mesela?

No comments:

Post a Comment