Wednesday, October 19, 2011

7.gun /85.8

Bundan sonra carsambalari tartiliyorum.Bir hafta once tartida 89u gorunce deliye donmustum,ama normalde 85-86 da gezdigim icin onu saymadan 87 diye basladim,1.2 kilo gitmis saydim bu hafta icin.
onumuzdeki hafta haftada 4 gun olmak uzere sporu ekleme niyetledim,hayirlisi.
Dunku karin sisligim ve inanilmaz gazimin sebebi neydi bilmiyorum,ama dun 40 dak.yavas sayilicak gibi yurudum parkta,iyi geldi.
eve gelincede meyve yedim bitti gitti.sabah rahatladim.bugun yediklerimede cok dikkat edicemki,yine o gaz sorunu olmasin.

sabah-8.00'de
1 haslanmis yumurta
1 yuvarlak-ince tam bugday unu ekmegi
4-5 zeytin
domates
az yagli peynir -k.kutusu
1 tatli kasigi pekmez(canim cok tatli istedi,cocuklara cikolata surdum,catala yalamamak icin ekmegi pekmeze batirdim,idare ettim)

ara
meyve

oglen
1 kase tarhana corbasi
tavada alabalik-yagsiz
domates

ara
sutlu kahve-sekersiz



aksam
1 kepce tarhana corbasi
6 kasik tabule-salcasiz kisir?
2 isirik tatli-yemesem iyiydi onu:(

No comments:

Post a Comment