Saturday, October 15, 2011

3.gun-86.0

sabah
1 kasik zeytiyaginda 1 domatesli yumurta
1 dilim ekmek
5-6 zeytin
bir isirik peynir
yesillik
zencefilli ihlamur

ara
elma
muz
1 tane kuru kirmizi biber dolmasi
sekersiz kahve

oglen
yagsiz pismis balik
yesillik
1 minik yuvarlak kepek ekmegi

ara
az yagli sutlu kahve-tadini hic begenmedim,kupanin yarisina gelmeden biraktim.
meyve

aksam
sezbe corbasi
cacik
avuc icinden az yagsiz pismis tavuk
1 dilim ekmek

meyve

aksam aycoregi yaparken yarinki misafirler icin ucundan isirdim,o da cok sicak geldi sekeri iyi olmusmu diye bakicaktim,tukurdum isirdigim parcayi.ogrendigim sey canim istemiyorsa yada begenmiyorsam zorlamiycam bu sefer.
Cocuklara tavada ekmek-bazlama yapip,yag surdum icine.esime de yermisin dedim?yok kilo aliyorum dedi,benim zaten yemeye niyetim yoktu,ama o kendi icin boyle diyince kenarindan bile koparmadim.

haftasonlari herkes gibi yogun,karmasik geciyor benimde.oglen yemegim cok gecikti,dolmadan bir tane yedim ve tuttum kendimi.eve gidip balik yiycem diye motive oldum.simdi yeniden dusundugumde gecmise bakip,baslarda diyetin devamli gitmesinin sebebi program yapiyor olmam.Ne yiyicez?kacta eve donucez vs.giderken meyveleri attim cantama bugun mesela.?
sonrasinda da devam edebilmenin en onemli yani,her zaman programli olmak sanirim..

2 comments:

  1. mrb hayat bende sıkı diyetteyim:))))
    bloguma beklerim
    ben başlayalı salı günü tam 1 ay oldu.
    sanada kolay gelsin birbirmizi adapte etmeye ihtiyacımız var
    beklerim sevgilerimle:))))))

    ReplyDelete
  2. hosgeldin sende.takip ediyordum seni omurun sayfasindan.
    hepimize kolay gelsin.

    ReplyDelete